Coś nie działa? Przeczytaj!

Zgłaszanie błędów i usterek w celu ich poprawy

Postautor: denek » 14 sie 2013, 10:45

Często zgłaszane problemy wraz z ich rozwiązaniem.
Jeśli nie znajdziesz tutaj rozwiązania Twojego problemu, napisz post.

Q: Pomyłem się - wpisałem błędną treść SMS-a
A: Nic nie szkodzi. W takim przypadku koniecznie napisz do mnie email : admin@1f1.pl podając szczegóły wysłanego sms-a oraz numer, z którego był wysłany. Skorygowany SMS dojdzie do Ciebie w ciągu 24 h (dni robocze).

Q: Nie mam konta premium!
A: Nie wymagamy konta premium, gra na serwerze pixelmon jest bezpłatna (non premium)

Q: "Błędny login lub hasło"
A: Twoje hasło zostało wpisane niepoprawnie. Możesz poprosić o jego zmianę administratora gry (email admin(małpa)1f1 . pl

Q: Chcę poznać podstawy gry
A: Każdy nowy gracz startuje w strefie naszego samouczka (tutorial). Czytaj uważnie instrukcję, a gdy o czymś zapomnisz, możesz zawsze wrócić komendą /warp tutorial

Q: Jak mam zmienić skina?
A: Na stronie serwera pixelmon wpisując swój nick, hasło oraz wskazując obrazek w rozszerzeniu .png (opcja dla VIP i SVIP). Poradnik --> http://forum.pixelmon.pl/viewtopic.php?f=15&t=866

Q: Nie mogę połączyć się z serwerem gry.
A: Upewnij się, że posiadasz połączenie z internetem, masz zainstalowaną i poprawnie działającą JAVĘ (http://www.java.com/pl/download/‎).

Q: Gdy launcher nie chce się włączyć.
A: Jest wiele przyczyn i rozwiązań problemu:
a) pobierz launcher ponownie z naszej strony (www.pixelmon.pl)
b) usuń folder .pixelmon z %APPDATA% (wejdź w start -> uruchom i wpisz %appdata%), pobierz i uruchom launcher
c) zainstaluj java ponownie i uruchom launcher
d) upewnij się, że masz najnowszą wersję JAVA zgodną z architekturą Twojego systemu (32 bit lub 64 bit)
e) w przypadku Windows 10 pobierz JAVA jdk-8u20 (dostępną w dziale pobieralnia)

Q: Jaka JAVA? 32 czy 64 bit?
A: W celu doboru odpowiedniej wersji JAVA sprawdź najpierw jaki system masz zainstalowany. Można to sprawdzić w opcjach Windowsa (właściwości "Mój Komputer").

Q: Mam lagi!
A: W tym przypadku niezawodną metodą jest wyłączenie i ponowne włączenie naszego launchera. Ewentualnie polecamy restart komputera. Zmniejsz ustawienia graficzne, lub w przypadku systemów 64 bitowych zwiększ RAM do launchera (poradniki w dziale naszego forum).

Q: Nie dostałem przedmiotów / coś mi zginęło!
A: Czasami zdarza się, że Wasze przedmioty gdzieś się zapodzieją. Warto wtedy dokładnie sprawdzić ekwipunek, przelogować się (zupełnie wyłączyć klienta). Zalogować się i wpisać /spawn. Jeśli to nie pomaga, prosimy o zgłoszenie w odpowiedniej kategorii wg. ustalonych zasad.
Obrazek

denek  

Administrator
 
Posty: 5134
Rejestracja: 23 cze 2013, 20:25


Wróć do Zgłaszanie błędów

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Kris0000 i 3 gości

cron